tiistai 26. huhtikuuta 2011

Pääsiäiskuulumiset

Olin pääsiäisen siellä Rukalla, niin kuin tuli tossa jo kerrottua. Siellä ei kyllä tullut ollenkaan laskettua kaloreita tai muutenkaan yritettyä laihduttaa. Söin aika paljon ihan varsinaista ruokaa ja sen lisäks myös limsaa ja karkkia. Liikuttua tuli onneksi aika paljon, joka päivä rinteessä sellaset kuusi-seitsemän tuntia. Laskin laudalla ja se on sellasta aika mukavan rasittavaa vähän joka puolelta. Säät helli todella, joinain päivinä oli lähemmäs 15 astetta ja päällä oli toppavaatteet. Ainakin hiki virtasi.

Eilen meillä oli sukulaisia käymässä, koska mulla on tänään synttärit. Täytän 17 vuotta, eli pitäis olla naisen kauneimmillaan. Jos tää miltä näytän nyt, on minä kauneimmillaan, oon tosi ruma lopun elämääni :D Mutta ehkä vois tavotteeks asettaa, että tän vuoden aikana tulen olemaan kauneimmillani. Synttäreiden johdosta söin eilen kakkua ja grilliherkkuja.

Vaihdoin virallista punnituspäivää tiistaiks, koska silloin tulee yleensä oltua kotona. Tänään aamupaino oli tasan 77 kg, mutta vähän aikaa

sitten se oli jo 76,8 kg. Veikkaan, että huominen aamupaino olisi jo alempi, mutta 77 kg on se virallinen lukema.

Mulla loppu viime viikolla bussin kuukausikortti, niin alan kulkeen pyörällä kouluun. Matka tuntu tänään kevyemmältä kuin muistin. Pyöräilyn lisäks kävin kiinteytys-jumpassa. Tykkään siitä, koska se on sellanen kokonaisvaltanen, että käydään läpi lähes kaikki lihasryhmät ja sit siinä on lisäks paljon sykettä nostavia aerobisia juttuja.

Mun jumppakortissa on jäljellä kaks kertaa, ja nyt pitäis todella miettiä sitä saliasiaa. Haluaisin ite vaihtaa sinne isommalle salille, mutta vanhemmat ei tykkää sitovista jäsenyysjutuista. Tää tarkottaa, että mun pitäis varmaan maksaa se ite, mikäli edes saisin luvan, eikä mulla oo rahaa siihen. Eli täytyy nyt miettiä vielä uudestaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti