maanantai 7. toukokuuta 2012

Kuvia


Noniin, tässä nämä kuvat lauantailta, jolloin paino taisi olla jotain 81,4 kg. Ei kauheen kaunista katottavaa, mutta tästä on hyvä lähteä! (again.) Ja niin, noilla bikineillä olen ollut ihan julkisella rannalla maaliskuussa Amerikassa, ja kesällä tulen taas käyttämään niitä. Maha saisi tuosta pienentyä ja tuo pylly. Mun kroppani on vaan kyllä tyhmän mallinen, edestä ja takaa en edes näytä niin isolta, mutta sivusta sitten... Katsokaa nyt tuota pyllyäkin! Mahasta puhumattakaan.... No, ehkä saan ennen kesää muutaman kilon pudotettua, ja jos ehdin salilla käymään aktiivisesti, niin sekin ehkä näkyy jossain... Seuraavat kuvat sitten kesäkuussa!

6 kommenttia:

  1. Heippa!
    Seuralin sun blogia tossa aiemmin ja olen nyt uudelleen ite kanssa ruvennut kirjottamaan tänne, joten olen taas lukijakunnassa. Päätin ekan kerran kommentoida sun tekstejä ihan vaan siks, että musta on todella rohkeeta, että sä laitat itestäs kuvia tänne tän prosessin varrelta.
    Tai itestä tuntuu ainakin tällä hetkellä etten vois laittaa tänne kuvia itestäni, vaikka ei mua kukaan niistä tunnistaiskaan. :D

    Tsemppiä sulle paljon!

    VastaaPoista
  2. Jossu, Kiitos! :)

    Mua jotenkin just pelottaa se, että joku tuttu löytäis tän blogin ja sitten tunnistais mut... Mutta en kuitenkaan usko, että kukaan sellainen, jonka en haluaisi tietävän että laihdutan ym, tunnistaisi mua, ja ne jotka voisi tunnistaa, tietää muutenkin. Ja kannattaa ottaa kuvat, vaikkei niitä mihinkään laittaisikaan, koska sitten myöhemmin ei oikeasti muista millainen lähtötilanne oli. Ja sittenhän olisi kiva laihdutusurakan lopussa julkistaa lähtökuvat ja loppukuvat :D

    VastaaPoista
  3. Heips, löysin blogisi sattumalta muiden blogien kautta ja tää vaikuttaa tosi inspiroivalta. :) Ollaan vieläpä aika samoissa painolukemissakin!

    Mäkin oon miettinyt tota edistymiskuvien laittamista blogiin, onhan se tietysti aina pieni "riski" paljastaa itsestään liikaa, mutta toisaalta mulla on kans se ajatus että kukaan tuttuni tuskin lukee tällaisia blogeja. Ja mitä väliä vaikka lukisi ja tunnistaisikin, onhan ne nähnyt mut bikineissä rannalla. :) Itellä on vaan sellanen olo, että itsestä otetut kuvat auttaa huomaamaan oman edistymisen ihan eri tavalla kun vaaka.

    Tsemppiä projektiisi! Laitan sun blogin lukulistalle. :)

    VastaaPoista
  4. Riina, Kiitos kommentista! Ja niin, kuvista ainakin huomaa, että ennen on näyttänyt vielä pahemmalta, kun taas peilistä katsoessa voi tuntua siltä, ettei mitään muutosta ole! :D

    Ja aloin myös lukea blogiasi :)

    VastaaPoista
  5. Edellisiä kompaten: vaaka ei aina kerro koko totuutta. Paino voi olla muuttumati pitkäänkin mutta liikkuminen muokkaa vartaloa. Hyvä ja rohkea veto laittaa bikikuvat tänne. Eikä nuo olleet karmeet.

    VastaaPoista