keskiviikko 26. lokakuuta 2011

Aamupaino tänään 80.2 kg. En tajua, kuinka painan noin paljon. Illalla vaaka näytti alle 80, joten kaikella logiikalla tänään olis pitänyt olla myös alle 80.

Ja kuinka mä sitten olen syönyt tänään? No hyi että. Ilmeisesti mä en ikinä opi, ja tulen pysymään ikuisesti läskinä. Aamu alkoi hyvin, join kupin teetä ja söin puuroa (ja hyi inhoan puuroa mutta yritän opetella syömään sitä). Kävin naapurikoulussa syömässä, kun kaikki kaverit on siellä. Söin annoksen makaronilaatikkoa ja vähän pahanmakuista salaattia. Mutta kun tulin kotiin, pikkuveli oli tuonut pussillisen vastaleivottuja sämpylöitä. Lämpimiä, tuoksuvia sämpylöitä. Ja mä söin 3 kappaletta. Joista jokaisen halkaisin puoliksi, laitoin reilusti kevytleviä, juustonsiivun ja neljään kalkkunaa ja kahteen kinkkua. Hyi hyi hyi!! Miks mä en ikinä opi, että nälkäsenä syödään salaattia (tai jotain muuta terveellistä), no matter what?! Ja kirsikkana kakussa join kaks isoa mukillista kaakaota.

No, tää tarkottaa loppuillan syömättömyyttä. Pakko pitää pää lujana!

2 kommenttia:

  1. Mullekki on miljoona kertaa käyny noin ja sitte vaan masentaa ja aattelee et miks pitää olla nii tyhmä! Tsemppiä sulle! :))

    VastaaPoista
  2. Miinu, tsemppiä itelleskin ja kiitos!

    VastaaPoista