lauantai 8. lokakuuta 2011

Painan 79.8 kg

En oo kuukauteen kirjottanu tänne, ja se näkyy heti painossa... En tajua kuinka oon voinu antaa itseni lihoa näin paljon. Mulla ei oo oikein aikaa kirjottaa tänne, mutta sen ei pitäisi tarkoittaa että saan lihoa. Tän hetkinen tavoite on päästä takaisin 75 kiloon. Siitä joko jatkan sitten tai yritän pitää painon siinä. Herkkujen syömisen lopetan ja ruokailuja säännöllistän ja määriä vähennän. Saa nähdä miten tässä käy, mutta musta ei oikeesti voi tulla yli 80 kg, niin ei saa käydä! Miettikää, oon lihonu kesästä 6 kg

3 kommenttia:

  1. Voin hyvin jakaa tunteesi, itelle tullu parissa viikossa 3 kiloa takasin ku ei oo merkannu ruokia ylös :( Mutta kyllä me tästä vielä noustaan! :)

    VastaaPoista
  2. Moi!

    Mäkin painoin muutama kesä sitten melkein 80 kg ja aloin laihduttamaan. Söin säännöllisesti ja kyllähän se paino putosi muutaman kilon, mutta sitten alkoi koulu. Koulussa en voinut käydä syömässä, koska pelkäsin, että mua haukuttaisiin. No kyllähän mä sitten laihduin ku lopetin kouluruokailun. Söin päivässä vain aamupalan ja koulun jälkeen. Kuuden jälkeen en syönyt mitään. Paino putosi puolessa vuodessa 10 kiloa. Mutta nyt lukiossa 5 kiloa on tullut takaisin ja yritän laihtua normaalipainoon. :)
    Sillon ku painoin 70 kiloa tuntu mahdottomalta päästä alle sen 70 kilon, mutta mä pääsin! Säkin pääset vielä sun tavoitteeseen! Onnea :)

    VastaaPoista
  3. Saila, Kiitos tsempistä :)
    vy, kiitos tosi rohkasevasta kommentista!! =)

    VastaaPoista