sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Moi taas

Kuten arvata saattaa, lihoin sinä aikana kun en kirjoittanut tänne. Ironista kyllä, tällä blogilla on nyt enemmän lukijoita kuin koskaan. Pitäisiköhän lakata kirjoittamasta kokonaan, saisinkohan sitten vielä enemmän lukijoita? :D

 Maanantaina alkoi kuitenkin uusi laihdutusyritys, ja eilen paino oli 81,4 kg. Ihan tyytyväinen olen siihen sinänsä, että joulun jälkeen jonain päivänä (en muista minä) paino oli yli 83. Muuten en sitten olekaan tietenkään yli 80 kilon painoon tyytyväinen.

Oikea, kunnon herkkulakkokin alkoi maanantaina, ja ainoat "pahat paikat" on ollut, kun perjantaina meillä oli vieraita, ja tarjolla juustokakkua, ja kun olin kavereiden kanssa eräjormailemassa ja he halusivat ostaa paljon mässyä. No, mä pääsin sitten halvemmalla, kun ei tarvinnut maksaa niistä herkuista.

Nyt mulla on ihan hyvä fiilis laihdutuksesta, tuntuu että tällä kertaa voi oikeasti onnistua. Syynä tähän on eniten se, että nyt olen kertonut tästä parhaimmille kavereille, olen herkkulakossa "julkisesti" ja näin, joten en yritä jotenkin salaa laihtua (mikä ei ole ainakaan ennen onnistunut).

Hyvä fiilis on vieläkin, vaikka eilinen meni vähän persiilleen (ei mitään älytöntä ahmimista, mutta hesburgerin kerroshampurilainen kuitenkin...), ja tämäkin päivä alkoi vähän miten sattui, kun söin sellaisen rieskaleipäjutun. Mutta kyllä tästä laihdutaan!

Tavoitteena on vähintään -5 kg ennen 17.2. Tiedän, että se on paljon isompi tavoite kuin ennen, mutta tiedän myös, että pystyn siihen, jos vain haluan. Ja haluan, ihan oikeasti haluan.

Niin ja muuten, mulla on vanhojen pari, ollut jo marraskuun puolivälistä. Sellainen ihan hyvä kaveri, joka varmaan ihan kiltteyttään suostui mun pariksi. No, oli syyt mitkä tahansa, on kivaa, että mulla on pari (ja vielä paljon mukavampi ja paremman näköinen kuin olisin koskaan uskonut saavani). Hän on mua kolme vuotta vanhempi, ja varmaan vanhin kaikista tanssivista, mutta ei se mitään. Tai kyllähän se ehkä vähän, mutta ei oikeasti, koska koulun ulkopuolella suurin osa kavereistani on minua vanhempia.

5 kommenttia:

  1. Hehe, pidin itsekin vähän taukoa kirjoittelusta ja arvatenkin myös mulle kävi klassiset: ei painonpudotus oiken edennyt :DD No mut ei muuta kuin uuteen nousuun ja näppäimistö sauhuamaan, blogin päivittely auttaa kummasti tsemppaamaan pudotusurakassa. Pelkkiä plussatuloksia kun ei meistä kukaan halua laihdutuspäiväkirjaansa kirjoittaa :P

    VastaaPoista
  2. Tuulenkosija, Näinpä. Ja vaikka tuntuu, että ei muka ole aikaa kirjoittaa blogia, niin kyllä siltikin kannattaisi miettiä, että miten käy jos ei kirjoita. Vaikk eihän blogin pitäminenkään mikään tae ole, että laihtuu, mutta hyvä apu kuitenkin. Tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
  3. heeeei onnea vanhojen tanssiparista :)!

    VastaaPoista
  4. Mullehan kävi niin huvittavasti että kun aloin kirjottaa blogia niin kiloja tuli sellaiset 4 lisää :'D Mutta sun blogia on ihana lukea kun osaan samaistua niin hyvin! Täälläkin siis ikää 17, painoa tällä hetkellä kilo enemmän kuin sulla, mutta samojen juttujen kanssa tunnut painivan. Tsemppiä ja onnea wanhojen parista! (: Mulla olis ekana tavottteena mahtua mun 42 kokoseen wanhojen mekkoon, hui.

    VastaaPoista
  5. paukku, kiitos! :))
    aawa, alan lukea sun blogia :) tsemii :))

    VastaaPoista