torstai 21. heinäkuuta 2011

39 lukijaa!

Oho, mulla on nyt jo melkein kymmenen kertaa enemmän lukijoita kuin osasin ikinä toivoa, kiitos teille :)

Olis toki kiva sanoo, että menee hyvin ja paino menee vaan alaspäin ja liikkuminen on ihanaa ja sitä rataa, mutta en tykkää valehdella. Niinpä sanonkin, että kaikki menee päin pyllyä. Ja menee muuten ihan kirjaimellisesti, mun pyllyni on kasvanut alkukeväästä ihan hirveesti :O Tai ainakin saanut muotoja.. Toisaalta tykkään siitä toisaalta en. Jos mulla ei olis tätä kivaa mahaa mulla olis täydellinen tiimalasivartalo :O

En tiiä mikä siinä on, toisaalta hirveesti haluaisin laihtua ja olla normaalipainoinen, mutta toisaalta en jaksa liikkua, en jaksa syödä niin kuin pitäisi enkä oikeastaan jaksa edes välittää siitä. Tai jaksan, mutten niin paljoa, että se välittyisi tekoihin asti. Mun pitäis sunnuntaina painaa 73,x kg jotta pystyisin jouluaattona olemaan normaalipainoinen laihduttamalla kilon kuussa. Se ei onnistu, ellen suunnilleen paastoa sunnuntaihin asti. Enkä osaa/pysty paastota, repsahdan kuitenkin. Menen huomenna kaverin yllätyssynttäreille... Siellä tulee taas vedettyä kaikkea kakkaa niin että napa raikaa... Tiedän etten osaa herkutella järkevästi. Ja tein vielä itse sinne törkeän hyvää juustokakkua.. Hyvä minä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti