maanantai 22. elokuuta 2011

22.8.

Hui mua vähän pelottaa huominen punnituspäivä, vaikka mitään kauheita övereitä ei oo tullut vedeltyä. Jotenkin on vaan niin turvonnut olo. Ajattelin ehkä käydä lenkillä aamulla, niin huomaa miten turvotus laskee liikunnan myötä.

Viime viikonloppu oli aivan älyttömän ihana. Näin ihania vanhoja ystäviä ja tutustuin uusiin. Mulla oli viime kesänä elämäni paras kesä ja olin niin onnellinen, ja nyt kun mulla ei koulussa oo kauheesti kavereita tai muutenkaan mitenkään hirveen kivaa, oon ollut vähän maassa, mutta viikonlopusta sain kyllä tosi paljon energiaa syksyyn. Tänään energiansaanti jatkui kun menin kesäporukan kanssa keilaamaan. Ensi viikonlopullekin on reissua ihanien ihmisten kanssa tiedossa, oon onnellinen :)

Tietysti arjesta poikkeeminen tarkoittaa (olemattomien) ruokailu- ja liikkumisrutiinien järkkymistä, mutta on se sen arvoista. Nyt on herkuton viikko viikonloppuun asti ja tarkotuksena olis joka päivä liikkua ihan kunnolla. Ehkä ensi viikolla päästään lähelle 73 kiloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti