tiistai 9. elokuuta 2011

Suomessa taas

Tulin eilen (no siis toissapäivänä kun yöllä kirjotan) Saksasta turvallisesti kotiin, vaikka lennolta meinattiinkin myöhästyä bussifirman mokan takia. Lento oli onneksi tunnin myöhässä niin ehdittiin sitten koneeseen. Keskiviikkona alkaa koulu ja sen myötä laihdutus taas. Leirillä söin aivan älyttömästi kaikkea mitä ei pitäisi, ranskalaisia, sokerilimuja litratolkulla, hampurilaisia, pizzaa, suklaata, jätskiä etc. Olin siis iloisesti yllättynyt kun vaa'alla oli niinkin "pieni" lukema kuin 75,8 kg.

Nyt mulla on jotenkin erilainen usko laihdutuksen onnistumiseen, en tiedä mistä se johtuu. Ja vaikka olin antanut itelleni luvan laiskotella tää päivä, lähdin yheksän maissa lenkille. Juoksin vain noin 15 min ja senkin 3 osassa, mutta jokainen liikunta on merkityksellinen.

Mun paras kaveri on ainoa (äidin lisäksi, mutta äiti ei ota mua tosissaan tän asian suhteen), joka tietää että yritän laihtua, ja se oikeasti luuli, että olen laihtunut! :) Arvatkaa kellä oli hymy korvissa koko päivän kun kuulin tästä!

Hyvää yötä nyt kuitenkin, pitäisi ehkä vielä mennä suihkuun, en ole varma mitä vanhemmat siihen sanoo, kun suihku on niiden alapuolella, mutta ehkä ne ei herää :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti