lauantai 11. kesäkuuta 2011

Kuulumisia

En oo jaksanut kirjotella tänne mitään, kun ei oikein mitään uutta kuulu. Loma alko maanantaina ja sen myötä työtkin. Viikolla olin tosi väsynyt aina iltasin, ei niinkään työn raskauden takia vaan unen vähyyden. Oon syönyt vähän mitä sattuu, mutta liekö helteen takia vai muuten, määrät on ollut pienempiä kuin yleensä. Sen ja myös menkkojen aikasen turvotuksen poistumisen johdosta paino oli tänään aamulla 74.0 kg. Mulla on kyllä vieläkin sellanen kutina, että meidän vaaka saattaa vedellä viimesiään, joten en ihan täysin luota siihen. Mutta tällä mennään kuitenkin. Mun olis pitänyt ottaa kuvat itestäni tänään (tai viime lauantaina, riippuen siitä, että kuvaisinko joka neljäs lauantai vai joka kuun toinen lauantai), mutta en oo saanut aikaseksi. Ehkä kuvaan huomenna, tosin saattaa jäädä väliin, kun mennään mökille mummon 70-vuotissynttäreille.

Oon ostellut tässä hiukan kesävaatteita, kun niiden osuus mun vaatteista oli naurettavan pieni. Tai onhan kaappi täynnä liian pieniä kesävaatteita, mutta sopivia oli ehkä kolme erilaista asua. Toisaalta on ehkä tyhmää ostaa uusia, sopivankokoisia vaatteita, jos kuitenkin yrittää pudottaa painoaan. Toisaalta, kyllä mulla on pakko olla jotkut vaatteet aina päällä, ja mieluummin kuljen sellasissa, joista tykkään, jotka on sopivankokoisia (=näyttää hyvältä) ja sopii vielä tähän säähänkin. Ja kylmemmällä, jos laittaa sukkahousut. Mä voin sitten myydä niitä tai lahjoittaa eteenpäin, jos ja kun ne jää pieneks.

Eilen vaatekaupoilla ollessani tunsin taas olevani yks iso ihranen valas. Mun parhaan kaverin, kenen kanssa siis olin ostoksilla, kroppa on sellanen pieni ja söpö, mutta sillä on kuitenkin aika isot rinnat. Sille mahtuu alaosista xs ja s ja yläosista trikoovaatteista xs ja s ja kankaisista vähän isommat (just niiden rintojen takia). Niin sitten valitti kauheesti kun sille ei mahtunut henkkamaukan 38 kokoset lappubikinit. Joo, kyllähän ton kokosta ihmistä varmasti harmittaakin kun ei mahdu, mutta mulle ei oo ikinä mahtunut sen kokoset. Ja tuli myös puheeks se, kun kaverin mielestä vaatteista on aina jäljellä vaan isoja kokoja (eli 40 ja eteenpäin). Miks musta tuntuu että se on just toisin päin?

Mutta oli shoppailureissulla jotain hyvääkin, nimittäin lähes kaikki vaatteet, mitä sovituskoppiin raahasin, oli oikeen kokosia ja hyvän mallisia mulle. Joko oon muovautunut henkkamaukan mallisemmaks tai sitten osaan nykyään ottaa vaan omalle kropalle sopivia malleja. Joka tapauksessa kiva juttu :)

2 kommenttia:

  1. Tässä vähän koitin tutkiskella blogiasi, kivasti kirjoitettu kaikki tekstit :)

    Mulla on kyllä aivan sama tunne nuiden vaatteiden kanssa, ku sulla. Siis kaupassa.. Että aina on vain ne pienen pienet koot jäljellä.

    Ja tuo kuvan ottaminen.. Oon tässä pari kuukautta ollut kohta dietillä, enkä ole vieläkään ottanut kuvaa. Ja nyt ärsyttää suunnattomasti, kun en saanut aikaiseksi ottaa yhtä kuvaa dietin alussa.
    Kuitenkin painoakin tippunut jo reilusti, niin olisi ollut kiva nyt vertailla kuvia. Tyhmä minä :D

    Tsemppiä sinulle ja lämmintä kesää !! :)

    VastaaPoista
  2. Daily: Oi kiitos! =) Oon aina tykännyt kirjottaa, en vaan yleensä jaksa keskittyä siihen kunnolla, mtta on tosi kiva kuulla siitä palautetta .)

    Munkin täytyis se kuva saada otettua, mutta mieluummin otan silloin, kun oon yksin kotona ja näin.. Tekosyitä on helppo keksiä, mutta viimeistään ensi viikonloppuna otan :)

    Lämmintä kesää sullekin! :)

    VastaaPoista