torstai 14. huhtikuuta 2011

9.

Jee mulla riittää melkeen mielenkiintoo otsikoihin -.-

Mä en tajua, miten se on niin vaikeeta olla syömättä herkkuja. Saan kyllä pidettyä kalorit siinä 1600-1800 kcal, mutta inhottaa se, mistä ne oikein koostuu. Tiedänhän mä, että mä itse olen se, joka ne mättää suuhun, mutta silti. Mistä ihmeestä mä revin sellasen itsekurin, jota mulla ei ikinä ollu, että kun tulee kotiin nälkäsenä ja ihan puhki, ei syö vastaleivottua mustikkapiirakkaa tai suklaacookieseja. Onneks en syöny kun yhen keksin ja no, täytyy myöntää, kaks palaa piirakkaa. No ihan hyvin olisin voinu syödä vaikka puoli piirakkaa ja viis keksiä, että sinänsä sain pidettyä itseni kurissa...

Pyöräilin tänään tallille ja takaisin, yhteensä 17,4 km. Ei ollu oikeesti ees paha matka, taidan ruveta jatkossakin pyöräileen sinne. Mulla on skootteri tuolla autotallissa, mutta en oo vielä ajanut sillä tänä keväänä. Oon lähes sataprosenttisen varma siitä, että kun sillä ekan kerran ajan, niin sitten en enää viitsi mennä muulla. Joten en sillä viitsi ajaa edes näitä tallimatkoja tai muita "välttämättömiä". Ratsastus oli kivaa, kun kenttä oli jo suurin piirtein sulanut ja paisto aurinkokin. Tipuin taas selästä, viime kerrallakin tipuin. Ärsyttää, kun se tilanne ei ees ollu sellanen mistä nyt olis tarvinnu tippua. Muuten meni kuitenkin hyvin, eli se tippuminen ei vaan ollu kaikista hienoin juttu..

Oon kirjottanu tätä tekstiä jo tunnin, enkä parempaa saa aikaseks, niinpä suuntaan nyt saunaan ja toivottavasti vielä tän päivän aikana nukkumaan.

3 kommenttia:

  1. Kannattaa tehä niin, ettei pidä niitä herkkuja silleen näkösällä, niin nälkäsenä ei sitten tuu niitä syötyä.
    Kannattaa tehdä vaikka jotain voileipiä jääkaappiin odottaan, että tuut kotiin ja syöt ne mieluummin. (--:

    Stemppiä laihdutukseen!

    VastaaPoista
  2. Pienistä muutoksista on helpoin lähtee koko ruokavalion muuttamisen sijaan, kokeile sitä :) tsemppiä!

    VastaaPoista
  3. jjanskiss: Niin se olisikin helpompaa :) Mutta eilenkin kun tulin kotiin, niin oli piirakka pöydällä ja keksit uunissa tulossa, kun siis en asu omassa kodissa vaan vanhempien luona vielä.
    Nessa: kiitos!

    VastaaPoista