tiistai 5. huhtikuuta 2011

alku

Oon aina ollut läski lapsi, se, joka on varmasti ollut ruoka-aikaan kotona. Oon yrittäny ties kuinka monta kertaa laihtua tai ainakin pysäyttää painon nousun. Se vaan on ihan tajuttoman hankalaa ja ruoka on hyvää! Nyt päätin taas, että minähän laihdun, en halua olla enää tän näkönen.

Oon 16-vuotias, pituutta löytyy 165 cm ja painoa noin 79 kg. Ensimmäisenä tavoitteena kesään on mennessä 75 kg. Päätin, että kerran viikossa, sunnuntaina luultavasti, punnitus ja kerran kuussa ympärysmittojen mittaus. Laitan tänne oikeen painoni sunnuntaina, kun en halua käydä liian usein vaa'alla.


Voisin laittaa tän päivän syömiset tänne:

1 ruisleipäviipale
beceliä päällä
2 juustosiivua
vaniljatee 3 dl maidon ja sokerin kera

Kasviskiusaus, salaatti-kurkku-tomaatti salaatti
vesi (2 dl)

tomaattikeitto 1 lautasellinen
raejuusto 1 dl
ananas 1 prk
vesi (0,5 L)

tomaatti-kurkku-salaatti-viinirypäle-feta salaatti
perinteinen salaattikastike
fanta exotic -juoma (0,33 dl)

1/2 twix-patukka

Hirveen tyytyväinen en oo, mutta mieluummin syön liikaa ja oon rehellinen siitä kuin että syön liikaa ja vääristelen totuutta. Kaloreita en jaksa tänään laskea.


Päivän liikunta:
15 min juoksu/kävelylenkki juoksuohjelman mukaan.

Mulla on nyt koeviikko, joten ehdin liikkua vähemmän kuin normaalisti. Käyn lenkillä sellasen lenkkiohjelman mukaan, minkä avulla pitäis 12 viikossa pystyä juokseen 30 minuuttia. Oon nyt toisessa viikossa, ja menee ihan hyvin. Sen lisäks käyn normaalisti 2-4 kertaa viikossa jumpassa ja kerran ratsastamassa.

3 kommenttia: