perjantai 8. huhtikuuta 2011

Miksi?

Miks meillä oli kaapissa suklaata? Miks söin sitä rivin? Miks join fanta-exoticin? Miks en osaa syödä terveellisesti? Miks oon lihavampi kun mun kukaan (samanikänen) sukulainen? Miks mulla on pakko olla huomenna raskas päivä, vaikka piti olla rennoin viikonloppu aikoihin? Miks osasin filosofian kokeessa mutta en matikan? Miks mulla on niin suhteettoman iso maha ja rinnat? Miks mitkään takit ei mee rinnuksista kiinni? Miks mulle tulee taas kohta kiire bussiin? Miks mulla ei voi olla sellasta aineenvaihduntaa, että voisin syödä niin paljon kun haluan? Miks mulla ei oo ollu tän viikon aikana päivääkään, jollon en ois syöny mitään herkkua? Miks viikonloppusin tulee syötyä vielä epäterveellisemmin kuin arkena? Miks mun kunto on ihan nolla? Miks oon antanu itteni päästä tähän tilaan? Miks hikoon ihan läpimäräks pelkästä kävelystä?

+jos jotain positiivista haluais sanoo, niin tänään tuntu lenkki paljon kevyemmältä kuin keskiviikkona :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti