sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Möh

Mulla ei oo ollu vielä yhtään kokonaan onnistunutta päivää :( Blogi on ollut pystyssä yli viikon, enkä oo saanu sinä aikana yhtään vihreetä suoraa kiloklubissa, oon tainnu syödä jotain herkkua lähes joka päivä, enkä oo myöskään aina liikkunu kauheen hyvin. Liikunta on kuitenkin se, joka on sujunut parhaiten.

Viime yön olin siis kavereiden kanssa pitämässä LOTR-maratonia. Tuli syötyä liikaa, niin kuin arvasin, mutta ei kuitenkaan ihan älyttömästi. Aika iso kasa porkkanaa, kurkkua ja paprikaa ja muutama pala pitsaa. Plus siinä aamuneljän aikaan haetut mäkin ranskalaiset, joita syöin karkeesti arvioiden kaks/kolme kourallista. Ja sitten join 4 lasillista sokerilimuja. Mutta ei sen pahemmin, sen sijaan tänään söin kaks pullaa kotona, kun en ollu syöny mitään aamupalaa. Niistä varmaan yhteensä joku 500 kcal...

Huomenna alotan ihan tosissani syömisissä petraamisen. Oikeesti. Pitäis tehä joku suunnitelma, mutta en oo varma, mitä ruokaa meillä kotona on tai mitä koulussa on.

Tällä viikolla on tullu liikuttua ihan hyvin:

Ma: vatsa-peppu 1 h
juoksuohjelman lenkki 15 min
Ti: pyöräily 30 min
Ke: kävely 45 min
juoksuohjelman lenkki 15 min
To: pyöräily 1 h 30 min
ratsastus 1 h
Pe: pyöräily 40 min
La: kävely 40 min
juoksuohjelman lenkki 15 min
pyöräily 1 h 45 min
zumba 1 h
Su: pyöräily 45 min
ja kohta meen vielä juoksuohjelman lenkille

Oon nyt aika innostunut pyöräilystä, kuten näkyy. Se on suhteellisen kevyttä ja aika nopee tapa kuitenkin kulkee paikasta toiseen. Kavereiden mielestä oon hullu, kun pyöräilen joka paikkaan, mutta ei se mitään, mä haluun paremman kunnon ja hyvän perseen :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti