keskiviikko 11. toukokuuta 2011

23

Taas jälleen pikapostaus, kun oon jo menossa kohta nukkumaan. Tänään koulussa ja iltapäivällä tuntui, että olisin laihtunut jo monta kiloa ja että kaikki varmasti huomaa sen. Mutta eihän todellisuus sitä oo, mutta oli se kiva tunne. Sitten sovitin viime keväällä ostettua juhlamekkoa, jonka ajattelin olevan vähän löysä, mutta se olikin kireempi kuin viime vuonna :( Laitan sen kuitenkin päälle kahen ja puolen viikon päästä serkun valmistujaisiin, koska ei se niiiin kireä oo.

Oon myös ihan varma siitä, etten kesälomaan mennessä paina 72 kg. Harmittaa, mutta ei sille mitään voi :(

1 kommentti:

  1. Mä annan sulle yhden vinkin: ei kannata keskittyä siihen, mitä muut huomaavat. Nimittäin itse olen joutunut pettymään siihen, miten monet ihmiset eivät huomaa mitään (olen laihtunut tammikuun alusta yli 5 kiloa).

    VastaaPoista