tiistai 31. toukokuuta 2011

jee tää toimii taas!

Ja mä en... Uskon, että paino huitelee yli 75.5 kg:n paikkeilla, mutta en voi olla varma, koska oon ollu mökillä eikä siellä oo vaakaa. En oo liikkunut yhtään, syönyt vieläkin kuin se kuuluisa hevonen ja oon nukkunut jaa maannut trampoliinilla vaan. Toisaalta, oon ollut tosi stressaantunu koulusta ja varsinkin koeviikosta lähiaikoina. Lauantaina ennen niitä valmistujaisia hiuksia laittaessa sain ihan järkyttävän itkukohtauksen, itkin ainakin tunnin, ja kaikki oli ihan huonosti, vaikkei ollutkaan oikeesti. Ja silti uskoin siihen, että näytän kuin olisin tullut suoraan suihkusta, oon lihonut yhtäkkiä ainakin viisi kiloa, kaikki huutaa mulle siellä juhlissa etc. Ei ollut mitenkään ihanin fiilis. Se meni kyllä ohi, mutta tajusin siinä, että tälläsen täytyy loppua. Joten mun on täytynyt antaa itselle aikaa levätä, vaikka se sitten tarkoittais menetettyjen kilojen takaisin saamista.

Mutta, kaikella aikansa, ja laihduttamisen aika on tullut taas. Huomenna oikeasti ryhdistäydyn. Käyn lenkillä, syön terveellisesti ja käyn vaa'alla. Mulla oli eilen viimeinen koe, eli loma alkoi (perjantaina on vielä kevätjuhla), joten pitäis olla aikaakin nyt, ennen kuin työt alkaa. Huomenna meen kaverin mökille, mutta aion syödä terveellisesti ja sopivasti, ei yhtään liikaa. Mun on pakko. Ihan oman terveyden takia.

1 kommentti:

  1. Välillä pitää vähän rentoutua ja ottaa rauhallisemmin. Ei sitä stressin keskellä muuten jaksa. :)

    Tsemppiä ryhdistäytymiseen! :)

    http://hoikempimina.blogspot.com/

    VastaaPoista