perjantai 27. toukokuuta 2011

VOI BLOGGER!

En tiiä, onko muilla ollut tällä viikolla bloggerin kanssa ongelmaa, mutta mä en oo pystynyt kirjautumaan ulos. Siinä ei sinänsä olis mitään ongelmaa, mutta mulla sattuu oleen kaks tunnusta (tää anonyymi ja sitten sellanen ei-anonyymi), ja olin sillä toisella kirjautuneena. Joten en oo päässy lukemaan muiden blogeja tai kirjottamaan tänne. Nyt testasin toista selainta, ja tällä pääsin tänne, joten ei oo enää niin väliäkään, jos en pysty kirjautuun ulos.

Tää viikko on aivan pyllystä. Mulla on ollu koeviikko, en jaksa tehdä yhtään mitään ja syön kuin hullu. Jostain syystä paino oli tänään aamulla 74.6 kg. En oo kyllä varma meidän vaa'an luotettavuudesta, koska se anto ensin lukeman 73.4, joka ei voinu millään olla totta. Toisella ja kolmannella kerralla luku oi 74.6... Oon tietysti tosi ilonen, että paino on laskenu, mutta myös vähän hämmentynyt, koska oon oikeesti syönyt ihan mitä sattuu ja ihan miten sattuu. Oon käynyt kaks kertaa subissa, kerran panchossa ja kerran mäkissä. Lisäks oon syöny kotona jäätelöö ja kaikkee. Enkä oo urheillutkaan, kerran vaan pyöräilly 4 km, muuten mennyt bussilla joka paikkaan. Tällä viikolla on menny rahaa ihan älyttömästi, varmaan 30 euroo ruokaan ja 10 busseihin. Ihan älytöntä. Tiedän kuitenkin, että palaan ruotuun kunhan koeviikko loppuu, se vaan imee kaikki voimat musta, mutta en halua liikaa stressata.

Huomenna mennään serkun valmistujaisiin, toivon, että mun mekko mahtuu. Olo on niin turvonnut ja lihava, etten oo lainkaan varma. Siellä tulee oleen vaikka mitä herkkuja, mun ja serkun herkuttelutottumukset on aika lailla samat (siis mistä tykätään, ei määrät ja muut), joten kaikkee mitä siellä tarjotaan, voisin syödä vaikka kuinka ja paljon.

2 kommenttia:

  1. Mä en oo päässy kirjautumaan kun tänä aamuna koulussa. Nyt tulin kolmannelle koneelle ja pääsin kun vainhoin selainta, ettei vanhemmat näkisi blogiani. Voi olla, että kävin koulussakin eri selaimella.

    VastaaPoista
  2. Amadeus: No hyvä tavallaan, etten ainakaan omalla sähläykselläni tätä oo aiheuttanu :) ja nyt mulla ainakin toimii taas normaalisti

    VastaaPoista